Depunem toate eforturile pentru a vă ușura cat mai mult procedurile de achiziție.
Comenzile se pot efectua:
Online – prin folosirea listei de cumpărături sau completarea formularului de Contact.
Telefonic & Whatsapp – la numerele +40 765021312, +40 742516367, între orele 8.00 – 16.30 de luni – vineri.
Prin e-mail – la comenzi@romnets.ro
Pentru fiecare comandă veți fi contactat/ă de către un consultant de-ai noștri pentru a confirma disponibilitatea, termenele de producție și livrarea a produselor.
Plata produselor/ serviciilor se poate realiza:
O.P. (Ordin de plata) pe baza proformei sau facturii fiscale – în conturile:
– IBAN: RO30BTRLRONCRT0298135601, BANCA TRANSILVANIA – firme, persoane fizice, asociații.
– IBAN: RO54TREZ6105069XXX001766, TREZORERIA STATULUI – instituții ale statului, primării, școli.
Vă rugăm să așteptati confirmarea stocului/ comenzii de către consultantul nostru înainte de a efectua plata prin O.P.!
Plata ramburs curier – la livrarea produsului.
Numerar, card – la sediul firmei.
SICAP
Produsele și serviciile pot fi achiziționate și prin SICAP (furnizor Romnets Corporation SRL; CUI: RO 33529670). Ati ales un produs sau serviciu din www.romnets.ro, vreți să-l achiziționați și nu este disponibil în SICAP?
Contactați-ne pentru a-l publica – vezi aici procedura!